Thursday, June 28, 2012

Gambar Terbaru Saya Dan Adik-adik

Aksi Kelakar Dari Haziq Untuk Semua

Haziq Tunjuk Bakat Untuk Jadi Pemain Bolasepak..kiki

Haziq Dan Nabila

Adik2 Saya lah tu..hehe

Ha Yang nie Saya... Go MU Go

Ni Budak Handsome Mana .. Sesat hehe

Haziq Dan Nabila Lagi..

Besar dah Haziq

Ni Adik Saya -- Nama Dia Daniel Hakim..Kenal Tak? 

Ni Satu2nya Adik Perempuan Saya... Puteri Nabila Shahira.. 

Ni Saya..ambil Gambar Dalam Hutan Buluh..hehe

Besar Tak Screen Monitor Saya... ??

Gambar - Gambar Nabila Masuk Hospital KPJ Kajang Selangor.. Eczema dia makin teruk..Kesian dia..gatal2. Sampai luka2 kaki dia...








Sempena Nabila Masuk Hospital, adalah sekeping dua gambar saya dan adik2 yang lain..hihi












Habis dah Gambar di Hospital KPJ Kajang.

Sekarang Kita berkenalan pula dengan Yang Berhormat Daniel Hakim.

YB Daniel Hakim

Sambutan Harijadi YB Daniel Hakim Di Sekolahnya..







Selit sikit Pasal Tudung Saji , Untuk Tempahan.. kiki




Kalau berminat Silalah Email pada
n.azlin907@yahoo.com
atau
Telefon Terus di Nombor 0122447231





No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails