Saturday, December 18, 2010

Gambar Sekitar BSN Online Konsert

Gambar-Gambar ini di ambil semasa Konsert Online BSN Pada awal Disember 2010. Ianya sekadar memeriahkan blog eizlan. 




Pada Ruangan ini, Blog Photo Eizlan, ingin berkongsi beberapa gambar yang ada buat tatapan pengunjung blog. Walaupun ianya hanyalah gambar-gambar biasa sahaja,  diharap dapat menghiburkan kan hati semua..hehe.

Pada Peminat AMY Search. Mungkin merupakan Koleksi yang cukup mantap untuk di salin dijadikan koleksi simpanan.

Selain dari Photo AMY Search, lain-lain photo juga dimuatkan. Mungkin ada peminat nya tersendiri. Anda juga boleh membuat salinan. Haha.. Salin jangan tak salin.

Tidak banyak yang ingin saya ulaskan, cuma sekadar berkongsi gambar. Terima Kasih sudi singgah diblog saya. Kehadiran anda memeriahkan lagi blog saya yang tak seberapa ini dan sesekali diUPDATEkan, bila menpunya masa yang terluang.

Jikalau ada cacat cela, maafkan saya kerana saya masih lagi diperingkat pembelajaran dalam dunia blog ini. Banyak lagi yang perlu saya pelajari untuk menjadi blog profesional.















- T E R I M A   K A S I H -

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails